صدای مشتری
راه های ارتباطی با امور مشتریان:
- ارسال ایمیل به نشانی crm@hovik.ir
- ارسال پیام توسط سامانه ثبت پیشنهاد و شکایت
- تماس با امور مشتریان ۰۲۱۲۲۵۱۲۴۴۹
- تماس با شماره همراه ۰۹۹۲۴۳۹۷۵۴۸
ساعت تماس در ایام کاری:
- شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۸
- پنجشنبه ۸ تا ۱۵
گروه خودرویی هویک، جهت ارتقای رضایت مندی مشتریان گرامی، ایجاد فرهنگ پاسخگویی را جزء اولویت های کاری خود قرار داده است. لذا مشتریان گرامی می توانند با ارسال انتقاد، پیشنهاد و شکایت های خود، ما را در ارائه خدمات بهتر یاری رسانند.